nattkaffe

2014-04-17
01:38:00

Roligt med natten!

Kan fortfarande inte finna någon ro i att trycka ner bollen i kudden så mitt försök till att underhålla mig slutade med att spana in mina mejl från 2008 och uppåt. Tänkte för mig själv att nu ska jag vara duktig och se till att min inkorg inte innehåller 1298 gammla mejl. Så började bakifrån och framåt. Helt plötsligt så fan jag gamla SJ bokningar.
Tänkte inte mer på den och markerade alla och höll på att trycka på raderaknappen. Men då från tomma intet mins jag så väl vad jag gjorde dessa resor. Var ju och hälsade på bästa kakan! 
Efter det kunde jag inte fömå mig att radera det. Sitter här och småflinar för mig själv och mins hur kul saker och ting kan bli. Roligt att man mins så klart och att man föralltid kommer bära med sig sådan roliga minnen.
Det både lärde mig och formade mig som bäst. En lärdom för livet.
Fast ibland dyker tanken upp i bollen, typ tänk om det... 
 
Fan. Nu blev klockan så där igen. Typ att den fuskar och går för fort.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: